- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (332 opinie)
- 2 Martwe dziki z Karwin miały ASF (319 opinii)
- 3 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (364 opinie)
- 4 Nowe podziemne zbiorniki w Akwarium (151 opinii)
- 5 Zbiórka na leczenie psów z pseudohodowli (190 opinii)
- 6 Psy z pseudohodowli potrzebują pomocy (334 opinie)
Ataki na psy w Gdyni? Policja apeluje o zgłoszenia
Właściciele psów w Trójmieście, zwłaszcza w Gdyni-Orłowie i w Sopocie, notują ostatnio zwiększoną liczbę różnego rodzaju ataków na ich zwierzęta, w tym prób otrucia, nierzadko kończących się śmiercią czworonogów. Policja apeluje o każdorazowe zgłaszanie takich przypadków.
Rozsypane trutki na szczury czy kawałki mięsa nadziane gwoździami to tylko niektóre z incydentów, jakich świadkami są opiekunowie psów w Trójmieście. Zdarzają się również przypadki potraktowania psa za ogrodzeniem gazem pieprzowym.
Są incydenty, zgłoszeń brak
Nie podchodź do psów na ulicy. Szanuj ich granice
Choć lokalne grupy na Facebooku zrzeszające opiekunów czworonogów są pełne informacji dotyczących prób otrucia lub zranienia psów, policja nie otrzymuje oficjalnych zgłoszeń w podobnych sprawach.
- Policjanci do tej pory nie otrzymali żadnego zgłoszenia w tej sprawie - mówi asp. Jolanta Grunert z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni. - Za każdym razem, kiedy jesteśmy świadkami lub mamy informację o tym, że ktoś wyrządza krzywdę zwierzętom, nie bójmy się zadzwonić pod numer alarmowy 112. Policjanci zajmą się sprawą i będą pracować nad ustaleniem i zatrzymaniem sprawców przestępstwa. Na stronie Komendy Miejskiej Policji w Gdyni jest zakładka "Zielona Strefa", poświęcona pomocy zwierzętom i środowisku. Tam możemy znaleźć bezpośredni kontakt mailowy i telefoniczny do wydziału, który zajmuje się takimi sprawami.
Zgłaszając sprawy odpowiednim służbom, robimy krok w stronę ujęcia sprawców. Za znęcanie się nad zwierzętami grożą bowiem surowe kary.
Próba trucia zwierząt w Sopocie (34 opinie)
Pierwsze objawy to wymioty krwią, owrzodzenie żołądka i krwawienie.. Potrzebna jest transfuzja krwi o którą bardzo ciężko !!!
Droga Redakcjo, warto się zainteresować ! Ostrzeżmy jak największą ilość !
Pierwsze objawy to wymioty krwią, owrzodzenie żołądka i krwawienie.. Potrzebna jest transfuzja krwi o którą bardzo ciężko !!!
Droga Redakcjo, warto się zainteresować ! Ostrzeżmy jak największą ilość ! Zobacz więcej
- Joanna Skutkiewiczj.karjalainen@trojmiasto.pl
Miejsca
Opinie (289) ponad 20 zablokowanych
-
2021-11-19 14:22
Opinia wyróżniona
To tak jakby mścić się na dziecku za głupote rodzica. (13)
Ale człowiek, który zachowuje się w ten sposób raczej normalny nie jest (według z grubsza przyjętych standardów). Nie krzywdź psa, zwracaj uwagę właścicielowi, dzwoń do SM, czy na policję.
- 147 14
-
2021-11-23 18:46
ha ha .... (1)
zwrócić uwagę ? chyba jesteś śmieszny(a) , zwracałem , i albo stek obelg lub groźby a nawet rękoczyny ! Przecież posiadacz tych śmierdzących , sr*jących gdzie popadnie , obszczywających wszystko co popadnie są mądrzejsi , lepsi bo kochają zwierzęta ! Reszta czyli znacząca większość ma siedzieć cicho i godzić się na te wszystkie
zwrócić uwagę ? chyba jesteś śmieszny(a) , zwracałem , i albo stek obelg lub groźby a nawet rękoczyny ! Przecież posiadacz tych śmierdzących , sr*jących gdzie popadnie , obszczywających wszystko co popadnie są mądrzejsi , lepsi bo kochają zwierzęta ! Reszta czyli znacząca większość ma siedzieć cicho i godzić się na te wszystkie utrudnienia.
P.S. tak jest w dzikim kraju , w cywilizowanych , że mieć zwierzę w budynku wielorodzinnym trzeba mieć zgodę wspólnoty lub zarządcy . Tyle w temacie .- 2 1
-
2021-12-04 22:43
A jak zwracałem uwagę? Bo nie uprzejmym agresywnym zachowaniem tylko eskalujesz problem. Zwróć uwagę tak jak sam chciałbyś aby się do ciebie zwracano. Trzeba umieć rozmawiać, bez agresji.
- 0 0
-
2021-11-23 18:16
zwróciłem i co ? od baby dostałem z........ bę a od męża grożby że mnie zap......... li .!
Trzeba systemowo odstrzały jak dziki bo jest tego za dużo.
Teraz mam coś i jak ich spotkam to ........... .
P.S. już nie mogę się doczekać śniegu , w te żółte plamy i dzieci tarzające się w śniegu a potem kurta w psim g........... .- 0 2
-
2021-11-21 09:07
Rozwiązanie
Najbardziej proste rozwiązanie to zakaz zwierząt w mieście. Jak ktoś tak musi mieć zwierzę to niech wyprowadzi się na wieś. Zwierzęta na wsi to miejsce dla nich i ich właścicieli.
- 6 6
-
2021-11-20 08:48
Ja zwracam uwagę właścicielowi, że pieś biega bez smyczy, bez kagańca, właściciel po nim nie sprząta - ostatnio usłyszałam" od....l się durna babo
- 9 1
-
2021-11-19 17:51
,,przecież one nie gryzie '' , ,, te rzadkie to nie jego '' itp teksty miłośników
- 16 5
-
2021-11-19 17:46
Racja tak własnie jest ci co to robią chca sie zemscic na właścicielu psa niestety.Są inne sposoby (4)
niech te spie odchody znajdą sie na aucie czy mieszkaniu włascielela psa czy a nie karac psa
- 11 0
-
2021-11-20 23:55
Niech wszyscy ludzie segreguja śmieci. (2)
To jest gorsze dla ziemi niż psia kupa
- 1 5
-
2021-11-21 22:14
(1)
Ale wytłumacz w jaki sposób? Czy tylko pitolisz to co zasłyszysz bez żadnej refleksji?
- 2 1
-
2021-11-25 14:30
No, a co lepsze? Psia kupa, którą deszcz w końcu rozpuści, czy masa plastiku w oceanach!!!
- 0 0
-
2021-11-19 17:52
Może sobaka z tablicą rejestracyjna ?
- 3 0
-
2021-11-19 15:19
może właściciele sami na wzajem zaczną sobie zwracać uwagę? (1)
- 16 4
-
2021-11-19 22:04
Tak się kończy ego
jedni drugich wykończą
- 7 0
-
2021-11-19 13:31
Opinia wyróżniona
psy (22)
Trucie psów to bestialstwo.Wystarczy ustawić kamery pułapki i znajdzie się zwyrodnialec.Jest pytanie z czego to wynika?Po pierwsze większość właścicieli psów nie sprząta po nich a na zwróconą uwagę reaguje agresją.Ponadto ujadające psy w sąsiedztwie to nie jest przyjemne. Ze zwróceniem uwagi jest podobnie. Zassię właściciele psów jak wy to widzicie.Morze uda się coś wspólnie poprawić.
- 107 17
-
2021-11-25 13:33
Sprzatanie to chyba nie jest teraz najwiekszy problem. Najwiekszy to psy bez kontroli, latajace bez smyczy i kaganca, niepilnowane przez wlascicieli, rzucajace sie ze szczekiem czy wskakujace na obcych. W kupe co najwyzej wdepniesz. Ja mam podarte spodnie. I tak dobrze, bo inni ludzie bywaja pogryzieni.
- 0 0
-
2021-11-22 08:12
Zwyrodnalec? Tylko który? Ten co truje czy ten co nie sprząta po pupilku?
- 1 0
-
2021-11-19 22:28
Może do autora powyżej
- 0 0
-
2021-11-19 22:13
A co ma do tego morze?
Próbuję zgadnąć...
- 1 0
-
2021-11-19 22:11
To tak jakby ktoś niszczył samochody,a ty byś tłumaczył ,że wynika to z tego,że smrodzą i hałasują, no i trzeba się więc jakoś dogadać.
- 8 6
-
2021-11-19 14:49
do zastanowienia (3)
Jakim trzeba być psychopatą aby z powodu kupy lub wycia zabić psa !!!!. To się nie mieści w granicach zdrowego rozsądku. Pytasz z czego to wynika - wynika to tylko i wyłącznie z tego, że sprawcy trucia psów to psychopaci. Nikt kto jest zdrowy na umyśle nie zadaje bólu i cierpienia tylko dlatego bo coś tam go denerwuje lub coś tam mu przeszkadza .
Jakim trzeba być psychopatą aby z powodu kupy lub wycia zabić psa !!!!. To się nie mieści w granicach zdrowego rozsądku. Pytasz z czego to wynika - wynika to tylko i wyłącznie z tego, że sprawcy trucia psów to psychopaci. Nikt kto jest zdrowy na umyśle nie zadaje bólu i cierpienia tylko dlatego bo coś tam go denerwuje lub coś tam mu przeszkadza . Tego typu zachowania są zaburzeniem psychicznym i jest wysokoprawdopodobne, że dla sprawcy nie ma znaczenia czy znęca się nad psem, żoną czy też dzieckiem ważne jest, że coś go wkurza. To chore i jeżeli takich ludzi nie da się leczyć to trzeba ich izolować od normalnej części społeczeństwa.
- 17 22
-
2021-11-19 15:10
(2)
To zadaj sobie pytanie jak udręczony (np. szczekającym codziennie rano) takim psem może być człowiek, że się do tego posuwa. Nad tym się nie zastanowiłeś prawda? Wiesz jak niektórzy mają zatrute życie przez czyjegoś niewychowanego psa?
- 23 13
-
2021-12-04 22:45
A zastanowiles się dlaczego ten pies wyje? Że może warto ustalić przyczynę i coś z tym zrobić, zamiast karać psa za to że tęskni, ka problemy z separacja? Nie? Tylko czubek twojego nosa się liczy?
- 0 0
-
2021-11-19 15:25
do zastanowienia c.d.
Podstawą współżycia społecznego jest posiadanie nieprzekraczalnych granic. To kwestia wychowania, etyki może dla niektórych wiary. Jeżeli założysz, że normalnym jest, zmiana tych granic w wyniku czynników zewnętrznych to jesteś w stanie usprawiedliwić każde działanie (naturalne jest, że szczególnie łatwo te usprawiedliwienie przychodzi ludziom
Podstawą współżycia społecznego jest posiadanie nieprzekraczalnych granic. To kwestia wychowania, etyki może dla niektórych wiary. Jeżeli założysz, że normalnym jest, zmiana tych granic w wyniku czynników zewnętrznych to jesteś w stanie usprawiedliwić każde działanie (naturalne jest, że szczególnie łatwo te usprawiedliwienie przychodzi ludziom wykształconym i inteligentnym - oni mają duży potencjał do logicznego wytłumaczenia swoich zachowań). dla przykładu własne dzieci to naprawdę czasami potrafią wkurzyć (wyjący pies to przy tym pikuś )ale to nie powód aby je "sprać" czy okaleczyć. Zło jest zawsze złem i nie można go tłumaczyć jakimś tam czynnikiem !.
- 10 12
-
2021-11-19 13:52
(12)
To akurat się stopniowo zmienia. Coraz więcej ludzi sprząta.
- 12 12
-
2021-11-19 14:16
Coraz więcej psów (11)
U mnie kiedyś na osiedlu jakieś nieprzeszkadzające Yorki, a od kilku lat moda na tanie w hodowli Husky, Owczarki i Border Collie. Nie dość że psy nie ułożone - szczekają, skaczą na ludzi, itd, bo właściciele to typowi Janusze i niepotrafio psa wytresować to jeszcze robią kupy jak koń, a Janusz nie posprząta bo to nawóz.
- 26 10
-
2021-11-21 19:17
Akurst najeiecej halasu to tobia te male wypierdki
Które ledwie widać, a kupa szczękania i zawsze najbardziej agresywne na całym osiedlu.
- 1 0
-
2021-11-20 08:51
(1)
Yorki i inne psy typu "szczurek" sa najgorsze, puszczaja je właściciele luzem a one załatwiaja sie gdzie tylko chcą a właściciel w tym czasie pali papierochy i gapi się w przeciwną stronę, a poza tym te tzw. psy najgłośniej szczekają i to na byle co, trudno sie dziwić skoro bez przerwy widuja tylko kostki u stóp ludzi
- 5 2
-
2021-11-23 18:23
szczur
Nie obrażaj -- szczur jest inteligentny i nie sr* metr od wyjścia z klatki schodowej !
Na 5 razy 4 to kupy tych małych nie wiadomo co to ?- 0 0
-
2021-11-19 17:48
Jeżeli ełaściciel twierdzi, że to nawóz to niech jedzie z tym na pole.
Z całą pewnością psie odchody nawozem nie są .
- 9 0
-
2021-11-19 14:37
(6)
Szkoda, że po tych yorkach najrzadziej sprzątają i najczęściej są puszczane luzem, do tego warczą, gryzą i szczekają jak nienormalne. Bo przecież są małe to szkolić nie trzeba.
Właśnie częściej właściciele Borderów czy Owczarków przykładają uwagę do tresury czy sprzątania.- 14 9
-
2021-11-19 22:16
Patola nie kupuje borderów czy goldenów (2)
Tylko amstafy i inne takie. Border to najbardziej inteligentna rasa, nie znam żadnego właściciela bordera, który by go nie szkolił.
- 11 1
-
2021-11-19 22:55
Border to aktualnie najtańszy z hodowli dla biedoty. (1)
Amstafy są dużo droższe.
- 0 12
-
2021-11-20 06:09
Hmmm
Trzy Twoje pensje kosztuje... Faktycznie tani.
- 3 2
-
2021-11-19 17:50
Tia (2)
Akurat sąsiad ma amstafa .
Nie ułożony .
Bez kagańca chodzi.
Jednego psa już zagryzł
Innego pogryzł .
A właściciel ma to w d..
mundurowi nawet nie podjęli tematu- 13 0
-
2021-11-20 08:53
(1)
Dlatego trzeba kupować normalna rasę psów, ja mam np. owczarka niemieckiego, polecam, są super
- 4 2
-
2021-12-04 22:44
Dlatego nie powinno się kupować psow, tylko brać ze schroniska.
- 0 0
Wszystkie opinie
-
2021-11-19 13:09
Co za czasy, ile w ludziach złego siedzi .
- 56 16
-
2021-11-19 13:12
i 4 godziny czekania (4)
a pies zdechnie tym czasem
- 6 19
-
2021-11-19 13:18
(1)
Nie zdechnie, tylko umrze.
- 9 12
-
2021-11-22 23:26
No i co za młoty minusuja?
- 0 0
-
2021-11-19 13:25
tam zwykle ładują środki na przeczyszczenie (1)
więc co najwyżej dywan będzie do prania
- 3 7
-
2021-11-19 14:01
skąd wiesz, co ładują?
- 6 1
-
2021-11-19 13:16
ludzie nie sprzątają po pupilach (21)
to takie są efekty.
- 69 81
-
2021-11-19 13:19
(14)
Sugerujesz że zabicie zwierzęcia jest adekwatna kara za błędy opiekuna? Że samosąd jest ok? Puknij sie w głowę.
- 41 16
-
2021-11-19 13:22
Nic nie sugeruje (3)
Opisuje rzeczywistość. Tupaniem nogi jej nie zmienisz.
- 21 21
-
2021-11-19 13:48
(1)
A czym?
- 3 3
-
2021-11-19 17:57
Bardzo wysokimi podatkami i Mandatami za sr*....nie
- 5 1
-
2021-11-19 23:29
Opisywaniem również.
- 1 0
-
2021-11-19 13:23
mówię, że takie są efekty (7)
w tych pułapkach zazwyczaj są środki na przeczyszczenie. Psu nic złego się nie stanie, a właściciel może odczuje problem na swoim dywanie. Tak więc polecam zacząć sprzątać i wszystkim nam będzie żyło się lepiej.
- 19 21
-
2021-11-19 13:29
(1)
sam te środki tam pakujesz, że wiesz co w nich jest ?
- 27 10
-
2021-11-19 18:54
A co zgłosisz do prokuratury?
- 1 1
-
2021-11-19 13:33
Właśnie zgłosiłem twój komentarz na policję, bo dziwnie dużo wiesz na temat.
- 17 8
-
2021-11-19 13:35
skad sie biorą tacy ludzie? (3)
Wy tak serio? Jakie nudne życie muszą mieć ludzie, którym chce się tak konspirować, bo wdepnęli kiedyś w psią kupę...
- 15 8
-
2021-11-19 17:15
Skąd zatem biorą się ludzie, którzy nie sprzątają po swoich psach??? (2)
Woreczki kosztują grosze.
Poza tym , kulturalnych ludzi sprzątanie po swoim psie nie trudzi.- 6 1
-
2021-11-20 08:52
woreczki kosztują grosze (1)
a wiesz że są plastikowe i robią większą szkodę niż zostawiona na trawie psia kupa?
- 0 4
-
2021-11-20 09:58
Tak
Na trawie pół biedy ale wiecznie na osiedlu leżą na chodnikach i panie które ogarniają bloki muszą to sprzątać po was
- 2 0
-
2021-11-19 14:49
sugeruje, że nie ma skutków bez przyczyny (1)
to czy są one adekwatne to już inna sprawa.
- 7 2
-
2021-11-19 23:31
Nie potrzebujemy twojej ekspertyzy w opisie rzeczywistości czy też sugestii, które niczego nie wnoszą do sprawy. Odpuść sobie bezprzedmiotowe komentarze.
- 1 2
-
2021-11-19 13:32
A jaką karę proponujesz za śmiecenie twojego bombelka? (1)
Otruć, potraktować gazem, czy strzelać z wiatrówki?
- 15 12
-
2021-11-19 13:49
Nakarmić środkiem przeczyszczającym
- 6 2
-
2021-11-19 13:43
(1)
u mnie na żabiance ludzie sr*ja i sikaja pod blokami rozumiem , że tez mam zabić jak spotkam takiego?
- 12 4
-
2021-11-19 18:54
Spróbuj
- 2 1
-
2021-11-19 13:48
Ktoś
A czy to powód ,żeby psy otruć?!
- 9 3
-
2021-11-19 17:59
i zle wychowują dzieci
to efekty twojego usprawiedliwiania mordecy zwierząt
- 1 2
-
2021-11-19 13:19
Już od dawna zwracam uwagę na mojego pupila. Koleżanki psa chciano otruć, wrzucając jakieś świństwo (6)
za ogrodzenie jej posesji. Czekam na takiego kogoś, nawet gdyby miało się to dla mnie skończyć sądem, to się nie boję a w zęby akurat dać potrafię i nie będzie miało dla mnie znaczenia, czy to młody człowiek czy stary, kobieta czy mężczyzna!!! Mój pupil jest dla mnie jak członek rodziny a ktoś kto morduje lub próbuje zamordować jakieś stworzenie, na miano człowieka nie zasługuje. Najlepsze jest to, że taką ludzką gnidę, kiedyś dosięgnie karma tylko co z tego, jeżeli ktoś najpierw straci swojego przyjaciela!! Przysiągłem sobie, że jak dorwę takiego, nie będzie litości!
- 65 36
-
2021-11-19 13:28
Najpierw wytresuj lepiej swojego psa (3)
Nie życzę sobie, by twój pupil rzucał się i hałasował, tylko dlatego że ktoś przechodzi obok płotu. A groźby to zatrzymaj dla siebie, świadczą tylko o tobie i uważaj, nigdy nie wiesz na kogo trafisz i kto ostatecznie straci zęby.
- 19 24
-
2021-11-19 13:50
(1)
Ale to Ty masz problem.
- 5 14
-
2021-11-19 14:10
Raczej twój pies.
- 9 3
-
2021-11-19 14:19
Nie musisz przechodzić obok nie swojego płotu
- 8 14
-
2021-11-19 17:19
A sprzątasz pk swoim pupilu? Członku rodziny? (1)
Mam nadzieję, że tak.
Że nie należysz do tych co to tylko otwierają drzwi a piesek hyc i już na podwórko ?- 6 4
-
2021-11-20 08:49
Minusy to od tych zapewne, co w życiu po swoim czworonogu nie posprzątali
Uważają, że od tego są służby komunalne.
A u nich w domu, jak gościu do wc idzie to też wody nie spuści ?
Kultury to niektórym brakuje, oj brakuje.- 3 3
-
2021-11-19 13:19
Gdybym dowiedział się ktory to osobnik truje psy lub psika im gazem (13)
to przeklinał by dzień w ktorym jego ojciec poznał jego matkę. bez względu na konsekwencje prawne.
- 48 53
-
2021-11-19 13:21
No, no, opowiadaj w internecie, co to byś nie zrobił. (3)
- 34 8
-
2021-11-19 13:29
Puk,puk w główkę. Jak masz troche wyobrażni to ja uruchom. (2)
- 7 21
-
2021-11-19 16:54
Yyyy, taaaak, nooo, dokładnie. Ale co chciałeś powiedzieć?:D
- 3 0
-
2021-11-21 22:17
No właśnie, za duzo u Ciebie wyobraźni, w w realiach kulisz ogon jak twój kundel :)
- 1 0
-
2021-11-19 13:28
(2)
Popieram, szmatławców trujących cudze psy należy tępić wszelkimi dostępnymi metodami.
- 11 20
-
2021-11-19 13:32
tępić może nie (1)
ale powinni zrozumieć, że sami są źródłem tego problemu
- 3 4
-
2021-11-19 14:02
Wystarczy ze taki zje, co porozrzucał ;-)
- 5 6
-
2021-11-19 13:47
(4)
kiedys bylem nad jeziorem i bylem swiadkiem jak ojciec kazał dziecku rzucic kamieniem w łabedzie bo podpłynał do pomostu za pokarmem i dziecko to zrobilo dostałem takiego wkurwa , że tatus wyłapał klapsy i sie zwijał z plazy człowiek to najwiekszze gów..o chodzace po tej ziemii
- 15 9
-
2021-11-19 14:09
w punkt
- 1 4
-
2021-11-19 15:01
A potem co było?
Obudziłeś się?
- 10 1
-
2021-11-19 15:07
Nie ściemniaj. Poza tym łabędzie to nie psy. Te drugie są rzeczywistym problemem.
- 7 3
-
2021-11-21 22:18
"człowiek to najwiekszze gów..o chodzace po tej ziemii" Zdajesz sobie sprawę, że opisałeś siebie? :) Teraz zrób coś z tym :)
- 0 1
-
2021-11-19 15:24
Znajdź sobie normalnego przyjaciela wśród ludzi.
- 5 4
-
2021-11-19 13:20
Na Siedlicach jak jadę tramwajem też wiszą ostrzeżenia ! Od wielu lat psiarze ostrzegają się przy ul.Szopy blisko Elbląskiej ! Ten co to robi to psychol zagrażający nie tylko zwierzętom !!!
- 39 17
-
2021-11-19 13:25
Za dużo psów (11)
Teraz każdy dzban ma psa i ludzie nie wytrzymują
- 76 82
-
2021-11-19 13:31
Za duzo jest takich dzbanow jak ty. (1)
I w ogóle za duzo ludzi.
- 25 28
-
2021-11-21 22:19
To sie wyeliminuj, jak za dużo jest takich jak Ty.
- 0 1
-
2021-11-19 13:33
(6)
Dużo dzbanów ma też dzieci, a jakoś nikt nie rzuca w wózki Bebiko z Radirexem.
- 30 16
-
2021-11-19 14:09
Lecz się na nogi
- 6 9
-
2021-11-19 14:37
Przyrównać dziecko do psa mógł tylko ktos niespelna rozumu. (4)
- 18 17
-
2021-11-19 15:39
(3)
No właśnie nie życze sobie porównania mojego ukochanego psiaka do jakiegoś kaszojada!
- 14 17
-
2021-11-19 17:44
A sprzątasz po swoim ukochanym psiaku ? (2)
- 6 4
-
2021-11-20 10:02
Jak to psiarze
Oni wszyscy twierdzą że sprzątają a kupy jednak leżą to jak to jest?
- 5 1
-
2021-11-20 12:36
Po psiaku przynajmniej są tylko kupy
Rodzice ciągle śmiecą butelkami, papierkami, zagubionymi zabawkami. Rzucają tam gdzie stoją, bo "dzieci im zabierają za dużo energii żeby podejść do śmietnika i wyrzucić, albo wziąć ze sobą do domu"
- 5 3
-
2021-11-19 22:32
A psy z takimi ludźmi jak ty
- 1 2
-
2021-11-19 23:34
Dokladnie
Gdyby te pieskolubne cwoki mysleli tez o innych a nie tylko o sobie to by nie bylo takich incydentów. Psy sr*ją na trawniki, halasuja od 6 rano do północy (bo tak dzbany lubią sobie biegać z pieskiem) i ciągle bez kagańca i smyczy. What goes around...
- 5 8
-
2021-11-19 13:26
Ataki psów na ludzi (13)
Gdzie jest policja i sprawdzanie kagańców dużych psów które luzem są puszczone w parkach? pomijam fakt, że parki to wychodki dla psów (wszędzie nasr*ne).
- 90 34
-
2021-11-19 13:30
a później zdziwienie, że ktoś zostawia im środki na przeczyszczenie
- 17 11
-
2021-11-19 13:33
Nie przesadzaj.
- 3 16
-
2021-11-19 14:21
(9)
Nie ma obowiązku zakładania kagańca, najpierw się dowiedz, a nie prujesz się w necie.
- 10 21
-
2021-11-19 14:33
(6)
Jeśli pies jest puszczony luzem to musi posiadać kaganiec. Smycz albo kaganiec.
- 15 8
-
2021-11-19 15:40
(3)
Bo ty tak chcesz? Nie ma takiego obowiązku, pies musi być jedynie pod kontrolą właściciela! Nie masz pojęcia więc się nie wymądrzaj albo się doedukuj w temacie w którym zabierasz głos!
- 7 20
-
2021-11-19 16:40
(2)
Może to jednak Pan/Pani się doedukuje. Mam psa, więc jednak trochę się interesuję zasadami
"- Zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gdyni, z psem należy chodzić na smyczy. Rasy psów lub ich mieszańce, uznane za niebezpieczne dodatkowo muszą być w kagańcu. Psa można spuścić ze smyczy wyłącznie, gdy ma założony kaganiec mówi Leonard Wawrzyniak, rzecznik prasowy Straży Miejskiej w Gdyni."- 15 1
-
2021-11-19 23:34
(1)
Samorządowe regulaminy nie stoją ponad krajowymi. Doucz się sam.
- 3 9
-
2021-11-23 19:20
EUrodeputat
A krajowe nad unijnymi ! A tam jest obowiązek !
- 0 1
-
2021-11-19 23:33
(1)
Nie, nie smycz albo kaganiec. Ustawa mówi o trzymaniu zwierzęcia pod kontrolą, może to być również kontrola głosowa.
- 5 4
-
2021-11-23 19:29
albo telepatyczna
- 0 1
-
2021-11-19 17:45
To powiedz to tym pogryzionym przez psa
Który bez kagańca biegał
- 9 2
-
2021-11-19 23:48
No to najpierw się dowiedz
Miejscowe prawo każdego miasta
Napisz proszę na co się powołujesz- 4 0
-
2021-11-19 22:14
Nawet jeśli to co to ma do trucia psów?
- 2 7
-
2021-11-19 13:31
Opinia wyróżniona
psy (22)
Trucie psów to bestialstwo.Wystarczy ustawić kamery pułapki i znajdzie się zwyrodnialec.Jest pytanie z czego to wynika?Po pierwsze większość właścicieli psów nie sprząta po nich a na zwróconą uwagę reaguje agresją.Ponadto ujadające psy w sąsiedztwie to nie jest przyjemne. Ze zwróceniem uwagi jest podobnie. Zassię właściciele psów jak wy to widzicie.Morze uda się coś wspólnie poprawić.
- 107 17
-
2021-11-19 13:52
(12)
To akurat się stopniowo zmienia. Coraz więcej ludzi sprząta.
- 12 12
-
2021-11-19 14:16
Coraz więcej psów (11)
U mnie kiedyś na osiedlu jakieś nieprzeszkadzające Yorki, a od kilku lat moda na tanie w hodowli Husky, Owczarki i Border Collie. Nie dość że psy nie ułożone - szczekają, skaczą na ludzi, itd, bo właściciele to typowi Janusze i niepotrafio psa wytresować to jeszcze robią kupy jak koń, a Janusz nie posprząta bo to nawóz.
- 26 10
-
2021-11-19 14:37
(6)
Szkoda, że po tych yorkach najrzadziej sprzątają i najczęściej są puszczane luzem, do tego warczą, gryzą i szczekają jak nienormalne. Bo przecież są małe to szkolić nie trzeba.
Właśnie częściej właściciele Borderów czy Owczarków przykładają uwagę do tresury czy sprzątania.- 14 9
-
2021-11-19 17:50
Tia (2)
Akurat sąsiad ma amstafa .
Nie ułożony .
Bez kagańca chodzi.
Jednego psa już zagryzł
Innego pogryzł .
A właściciel ma to w d..
mundurowi nawet nie podjęli tematu- 13 0
-
2021-11-20 08:53
(1)
Dlatego trzeba kupować normalna rasę psów, ja mam np. owczarka niemieckiego, polecam, są super
- 4 2
-
2021-12-04 22:44
Dlatego nie powinno się kupować psow, tylko brać ze schroniska.
- 0 0
-
2021-11-19 22:16
Patola nie kupuje borderów czy goldenów (2)
Tylko amstafy i inne takie. Border to najbardziej inteligentna rasa, nie znam żadnego właściciela bordera, który by go nie szkolił.
- 11 1
-
2021-11-19 22:55
Border to aktualnie najtańszy z hodowli dla biedoty. (1)
Amstafy są dużo droższe.
- 0 12
-
2021-11-20 06:09
Hmmm
Trzy Twoje pensje kosztuje... Faktycznie tani.
- 3 2
-
2021-11-19 17:48
Jeżeli ełaściciel twierdzi, że to nawóz to niech jedzie z tym na pole.
Z całą pewnością psie odchody nawozem nie są .
- 9 0
-
2021-11-20 08:51
(1)
Yorki i inne psy typu "szczurek" sa najgorsze, puszczaja je właściciele luzem a one załatwiaja sie gdzie tylko chcą a właściciel w tym czasie pali papierochy i gapi się w przeciwną stronę, a poza tym te tzw. psy najgłośniej szczekają i to na byle co, trudno sie dziwić skoro bez przerwy widuja tylko kostki u stóp ludzi
- 5 2
-
2021-11-23 18:23
szczur
Nie obrażaj -- szczur jest inteligentny i nie sr* metr od wyjścia z klatki schodowej !
Na 5 razy 4 to kupy tych małych nie wiadomo co to ?- 0 0
-
2021-11-21 19:17
Akurst najeiecej halasu to tobia te male wypierdki
Które ledwie widać, a kupa szczękania i zawsze najbardziej agresywne na całym osiedlu.
- 1 0
-
2021-11-19 14:49
do zastanowienia (3)
Jakim trzeba być psychopatą aby z powodu kupy lub wycia zabić psa !!!!. To się nie mieści w granicach zdrowego rozsądku. Pytasz z czego to wynika - wynika to tylko i wyłącznie z tego, że sprawcy trucia psów to psychopaci. Nikt kto jest zdrowy na umyśle nie zadaje bólu i cierpienia tylko dlatego bo coś tam go denerwuje lub coś tam mu przeszkadza . Tego typu zachowania są zaburzeniem psychicznym i jest wysokoprawdopodobne, że dla sprawcy nie ma znaczenia czy znęca się nad psem, żoną czy też dzieckiem ważne jest, że coś go wkurza. To chore i jeżeli takich ludzi nie da się leczyć to trzeba ich izolować od normalnej części społeczeństwa.
- 17 22
-
2021-11-19 15:10
(2)
To zadaj sobie pytanie jak udręczony (np. szczekającym codziennie rano) takim psem może być człowiek, że się do tego posuwa. Nad tym się nie zastanowiłeś prawda? Wiesz jak niektórzy mają zatrute życie przez czyjegoś niewychowanego psa?
- 23 13
-
2021-11-19 15:25
do zastanowienia c.d.
Podstawą współżycia społecznego jest posiadanie nieprzekraczalnych granic. To kwestia wychowania, etyki może dla niektórych wiary. Jeżeli założysz, że normalnym jest, zmiana tych granic w wyniku czynników zewnętrznych to jesteś w stanie usprawiedliwić każde działanie (naturalne jest, że szczególnie łatwo te usprawiedliwienie przychodzi ludziom wykształconym i inteligentnym - oni mają duży potencjał do logicznego wytłumaczenia swoich zachowań). dla przykładu własne dzieci to naprawdę czasami potrafią wkurzyć (wyjący pies to przy tym pikuś )ale to nie powód aby je "sprać" czy okaleczyć. Zło jest zawsze złem i nie można go tłumaczyć jakimś tam czynnikiem !.
- 10 12
-
2021-12-04 22:45
A zastanowiles się dlaczego ten pies wyje? Że może warto ustalić przyczynę i coś z tym zrobić, zamiast karać psa za to że tęskni, ka problemy z separacja? Nie? Tylko czubek twojego nosa się liczy?
- 0 0
-
2021-11-19 22:11
To tak jakby ktoś niszczył samochody,a ty byś tłumaczył ,że wynika to z tego,że smrodzą i hałasują, no i trzeba się więc jakoś dogadać.
- 8 6
-
2021-11-19 22:13
A co ma do tego morze?
Próbuję zgadnąć...
- 1 0
-
2021-11-19 22:28
Może do autora powyżej
- 0 0
-
2021-11-22 08:12
Zwyrodnalec? Tylko który? Ten co truje czy ten co nie sprząta po pupilku?
- 1 0
-
2021-11-25 13:33
Sprzatanie to chyba nie jest teraz najwiekszy problem. Najwiekszy to psy bez kontroli, latajace bez smyczy i kaganca, niepilnowane przez wlascicieli, rzucajace sie ze szczekiem czy wskakujace na obcych. W kupe co najwyzej wdepniesz. Ja mam podarte spodnie. I tak dobrze, bo inni ludzie bywaja pogryzieni.
- 0 0
-
2021-11-19 13:31
Policja apeluje (5)
A policja w końcu wyciągnie wnioski z tego typu doniesień? Czy dalej, raz na kwartał, opublikują wyssane z palca statystyki "zaufania" do służby?
Ludzie nie dzwonią, nie informują ponieważ na każdym kroku spotykają się z postawą funkcjonariuszy, która zniechęca do przekazywania jakichkolwiek informacji i zgłaszania czegokolwiek. Każdy etap wiąże się ze stresem, koniecznością przyjmowania postawy defensywnej i służalczej.
A wszystko po to by w przerażającej (i przeważającej) większości przypadków otrzymać decyzję o umorzeniu postępowania. Decyzję, która często wydawana jest w czasie, który świadczy o tym, że umarzanie jest czynnością łatwiejszą niż podjęcie jakichkolwiek działań dążących do ujęcia potencjalnego sprawcy.- 36 9
-
2021-11-19 14:55
mnie kiedyś dzielnicowy chciał wypytać o sąsiada
stałem z nim jakieś 20 minut a zadał może z 4 pytania, po prostu tak długo pisał moje dane i moje odpowiedzi, najwyraźniej miał poważne braki w podstawowym wykształceniu bo pisał jak dziecko literka po literce, następnym razem jak jakiś smerf zapuka to udaję że mnie w domu nie ma, szkoda czasu na takich
- 3 0
-
2021-11-19 17:12
Biegające bez smyczy psy zaspa
Dokładnie! Na moim osiedlu jest problem z biegającymi bez smyczy psami. Niektóre są agresywne i atakują. Jeden owczarek od lat lata luzem. Milion zgłoszeń na straż, policję, sprawy w sądzie za pogryzienia wylane. Raz czekałam godzinę na straż zeby usłyszeć No nic nie zrobimy. Albo hycel proszę złapać tego owczarka a my go zabierzemy.. tutaj tak samo były rozrzucane trutki. Prośby o zapinanie psow na smyczy, o sprzątanie po pupilach tez nie skutkują i kończą sie wyzwiskami właścicieli. Niestety biedne zwierzęta cierpią za swoich właścicieli.
- 4 0
-
2021-11-19 17:52
Czasem to nawet z 5 artykułów ocieplających wizerunek dzielnych mundurowych (1)
- 3 0
-
2021-11-19 18:02
Trzeba mieć cóś ,aby Tam podążać i pracować
- 0 2
-
2021-11-19 18:00
Chronią naszych politycznych oblubieńców oraz trenuje gazowanie i pałowanie Kobiet
- 0 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.