- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (393 opinie)
- 2 Martwe dziki z Karwin miały ASF (322 opinie)
- 3 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (364 opinie)
- 4 Nowe podziemne zbiorniki w Akwarium (151 opinii)
- 5 Kokosanka została pingwinem roku 2024 (29 opinii)
- 6 Fina: nieśmiała, ale chętnie dołączy do twojego stada (8 opinii)
Kociak w starej wersalce trafił na wysypisko
Kotek zamknięty w starej wersalce, która trafiła na wysypisko. Gdyby nie pomoc pracowników Zakładu Utylizacyjnego, którzy go usłyszeli - najpewniej by nie przeżył. Mały, rudy kot to kolejne zwierzę znalezione na wysypisku odpadów w Gdańsku. - Ostatnie dwa tygodnie to jakaś plaga - mówi rzeczniczka Zakładu.
6 kotków w 2 tygodnie - znalezione na wysypisku
Informacją o znalezieniu rudego kota podzielił się Zakład Utylizacyjny, a jego rzeczniczka zaznacza, że to nie jest odosobniona historia.
Miejsce, w którym psom łatwiej umierać. Psie hospicjum Fundacji Kosma
- W ostatnich dwóch tygodniach znaleźliśmy aż 6 małych kotków. Nie chce nam się wierzyć, że to przypadek. Jeśli w wersalce znajdujemy małe kotki, to na pewno nie weszły tam same. Zdarza się, że zwierzęta są zapakowane razem ze śmieciami - mówi Olimpia Schneider, rzeczniczka Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku.
Czujność pracowników ZU i stała opieka
W takich sytuacjach wyczulenie pracowników zakładu i ich pomoc to ratunek dla porzuconych zwierząt i szansa na znalezienie domu, bo koty trafiają potem pod opiekę fundacji - miedzy innymi "Koty spod bloku".
- Mamy też to szczęście, że jedna z naszych pracownic jest związana z fundacją, która pomaga kotom. Dba o nasze zakładowe zwierzęta, wie też, jak pomóc tym znajdowanym u nas na wysypisku - dodaje Schneider.
Apel do mieszkańców: nie wyrzucajcie zwierząt na śmietnik!
Zakład Utylizacyjny apeluje do mieszkańców, żeby nie wyrzucali zwierząt na śmietnik. Trudno uwierzyć, że taki apel w XXI w trzeba głośno artykułować, ale życie pokazuje, że należy to robić.
- Nie wyrzucajcie żywych stworzeń! One też czują! Jeśli nie macie możliwości lub środków, by pomóc, dzwońcie do fundacji zajmujących się wsparciem bezdomnych zwierząt! - apeluje ZU na Facebooku.
Zakład współpracuje też z innymi fundacjami, ale też z Ostoją, gdzie trafiają dzikie zwierzęta, jak mewy czy jeże. Jest też w kontakcie ze schroniskiem Promyk.
Miejsca
Opinie (152) ponad 10 zablokowanych
-
2023-05-25 10:20
Opinia wyróżniona
Co ludzie maja w głowach? (13)
Czy nie można zostawić zwierzęcia w schronisku, albo chociaż zostawić gdzieś na dworzu, zawsze jest szansa ze ktoś zauważy, pomoże...A takie cos to ewidentne znęcanie się, sadyzm w czystej postaci! Czy to są ludzie którzy mogą potem normalnie spać?
- 166 8
-
2023-05-25 16:31
Zbiorą to co posiali (1)
- 3 0
-
2023-05-26 17:27
Oby
- 0 0
-
2023-05-25 12:27
(4)
jako osoba, która wychowała się na wsi mogę powiedzieć jedynie, że bardziej prawdopodobne jest, że zanim przyjedzie śmieciarka po stare meble - dzikie kotki chowają swoje kocięta m.in. w tapczanach. Kto ma kota ten wie o tym doskonale. Jak ma się małego kota domowego to też za "dzieciaka" ulubioną skrytką takiego kociaka jest tapczan!
- 27 3
-
2023-05-25 16:32
A na wsi nie ma nikogo mądrego myślącego, ze kotkę trzeba wysterylizować? (3)
- 9 4
-
2023-05-26 11:54
a kto ma te dzikie koty łapać i sterylizować? To chyba w gestii gminy a nie mieszkańców. Nie mam co robić tylko łapać dzikie koty i jeszcze płacić za weterynarza. Na wsiach sterylizuje się tylko koty "domowe". Dzikusy się rozmnażają jak chcą. Zresztą w mieście tak samo. Poza tym spróbuj złapać dzikiego kota - ja próbowałam jak byłam nastolatką żeby je "uratować". To jest sprytne dzikie zwierze i to nie rola mieszkańców by je próbować łapać.
- 1 0
-
2023-05-25 22:05
na wsi kotów się nie sterylizuje (1)
- 4 4
-
2023-05-26 05:36
Mieszczuch tego nigdy nie zrozumie
- 3 1
-
2023-05-25 12:13
(5)
Tu niestety ale jego matka na 99% zawiniła a nie człowiek. To kocica wybrała tak "bezpieczne" schronienie.
Sam 3 lata temu znalazłem takiego kociaka zostawionego na cały dzień. Miejsce podobnie bezpieczne - gorąco jak w piekarniku (było wtedy +30 w cieniu) a on był w rozgrzanej puszcze na dachu. Dobrze że koło 10 usłyszałem piski iTu niestety ale jego matka na 99% zawiniła a nie człowiek. To kocica wybrała tak "bezpieczne" schronienie.
Sam 3 lata temu znalazłem takiego kociaka zostawionego na cały dzień. Miejsce podobnie bezpieczne - gorąco jak w piekarniku (było wtedy +30 w cieniu) a on był w rozgrzanej puszcze na dachu. Dobrze że koło 10 usłyszałem piski i myśląc że to pisklak chciałem pokazać gniazdo dzieciom. Gniazda nie było ale pisk był więc szukając znalazłem go tam ledwo żywego. Matka wróciła po 19, ale widząc że ja trzymam maluszka uciekła i nigdy już nie wróciła.
Więc oburzenie tak ale na kocice.- 25 3
-
2023-05-26 09:32
Zanim mebel wyrzucę, sparwdzam go dokładnie (2)
Co za bzdura, że można wyrzucić kanapę z kotem, ewidentnie celowe działanie
- 8 3
-
2023-05-26 09:54
(1)
Nie może do ciebie dotrzeć, że ktoś zapewne najpierw mebel wyrzucił, a potem po prostu jakiś kot tam wlazł? Myślisz, że kot wie, że ta wersalka to śmieć i dlatego nie można tam wchodzić?
- 5 1
-
2023-05-27 11:13
On nie wie i nawet nie bierze tego pod uwagę.... Ogląda od rana do wieczora TVNiemcy, a tam mówią niemożliwe, oni kłamią ;P
Ale prawda jest taka, że dzikie koty szukają takich miejsc, gdzie deszcz nie pada, jest ciepło a taka kanapa bardzo często może leżeć nawet wiele, wiele dni pod np. wiatą śmietnikową zanim służby ją zabiorą i to wystarczy aby matka w takim miejscu urodziła albo przeniosła z innego miejsca !!! Ps. A dla zwyroli którzy wyrzucają albo co gorsza maltretują zwierzęta jak największe kary !!!!!
- 2 2
-
2023-05-25 22:04
w bezdomności nie rodzą się koty takiego koloru (1)
- 1 8
-
2023-05-29 15:02
Rasista!
- 0 0
-
2023-05-25 09:45
Opinia wyróżniona
Jaka biedaczyna (4)
Po co ludzie to robią... To jest straszne...
Jak można traktować tak żywą istotę? Nigdy tego nie zrozumiem.
Dobrze, że pracownicy ogarniają temat- 174 12
-
2023-05-25 20:29
(3)
chcesz zobaczyć jak polacy zwierzęta traktują to pojedź na pierwszą lepszą wieś :)
- 13 1
-
2023-05-26 11:57
Polacy, Polacy... Taką chwałę ci przynosi to, że obrażasz własną nację? A zresztą, co z tego, co powiadasz, jest w ogóle prawdą? Dodam, że na wsi ludzie hodują zwierzęta które ty i twój pupil z lubością zjadacie, jak np. kurczaki czy krowy. Jak przychodzi do napełnienia sobie i kotu żołądka, to wtedy już wieś jest w porządku, co?
- 1 5
-
2023-05-26 05:38
Za to Niemcy...
...od razu kula w łeb (żubra) i na schabowy. po co ma się męczyć...
- 1 1
-
2023-05-25 21:30
szczególnie robią to górale i kaszubi
- 7 2
-
2023-05-25 11:38
Opinia wyróżniona
(8)
ciekawe co jest bardziej prawdopodobne - ludzie kombinują z załatwieniem starego mebla żeby pozbyć się kociaka, czy może dwa miesiące po marcowaniu kocie matki gnieżdżą się z potomstwem w 'bezpiecznych' miejscach...
kto miał kota ten wie, że ten wlezie wszędzie.- 65 63
-
2023-05-25 20:27
(3)
Może i wlezie wszędzie ale nie wyrzuci siebie na śmietnik...
- 7 5
-
2023-05-25 22:35
(2)
Przecież to wersalka była wyrzucona, a nie kot. Kot po prostu tam wlazł. On nie zna pojęcia "śmietnik".
- 8 3
-
2023-05-26 09:35
Taki maluch sam nie wlazł a śmietnik jest zbyt glośnym miejscem, by kotka schowała tam malucha (1)
Codziennie śmieciarka, wysyp szkła do ciężarówki z pojemnika na szkło, ludzie walą szkłem tak, ze pół osiedla słyszy, często zbieracze przeszukują śmieci, spłaszczają głośno nogą puszki.
- 2 4
-
2023-05-26 10:25
Koty nie mają przecież świadomości, że ludzie to miejsce nazywaja śmietnikiem, że ta wersalka śmieciem była więc nie wolno tam przebywać. Mogło być tak, że niedawno tego kota kocia mama zostawiła i oboje nie doświadczyli jeszcze żadnych hałasów, więc nie było powodów, by się przenosić w inne miejsce. Poza tym, to hałasowanie o którym wspominasz nie
Koty nie mają przecież świadomości, że ludzie to miejsce nazywaja śmietnikiem, że ta wersalka śmieciem była więc nie wolno tam przebywać. Mogło być tak, że niedawno tego kota kocia mama zostawiła i oboje nie doświadczyli jeszcze żadnych hałasów, więc nie było powodów, by się przenosić w inne miejsce. Poza tym, to hałasowanie o którym wspominasz nie ma miejsca przez cały czas. I to, że kotek tam był w owej chwili, nie oznacza, że miał zamiar zostać tam na stałe. Jeśli hałasy by mu przeszkadzały, to przecież mógł przenieść się w inne miejsce. Może zresztą miał taki zamiar, ale nie zdążył: jego kryjówka została odkryta.
- 5 0
-
2023-05-25 12:17
(3)
dokładnie. Moja babcia miała taki problem z dziką kotką. Co się okociła to niepostrzeżenie znajdywała sposób by niezauważona wejść do domu. I tak co dzień moja babcia otwierała wieczorem tapczan żeby pościelić łóżko i znajdowała kociaki. W kartonie wynosiła je na dwór. A następnego dnia dzika kotka znowu znajdywała sposób by je znowu schować w
dokładnie. Moja babcia miała taki problem z dziką kotką. Co się okociła to niepostrzeżenie znajdywała sposób by niezauważona wejść do domu. I tak co dzień moja babcia otwierała wieczorem tapczan żeby pościelić łóżko i znajdowała kociaki. W kartonie wynosiła je na dwór. A następnego dnia dzika kotka znowu znajdywała sposób by je znowu schować w tapczanie. Kocice uważają taki tapczan za bezpieczne schronienie dla małych kociaków. Jeśli jakieś stare meble stoją w wiatach to raczej natura kota wolno-bytującego niż ludzie bez serca.
- 30 3
-
2023-05-25 16:30
Babcia nie pomyślała, by kotkę wysterylizowac (2)
- 11 6
-
2023-05-26 11:57
proponuję czytać ze zrozumieniem ;) Napisałam wyraźnie, że to był dziki kot. Ciekawe jak moja ledwo chodząca babcia miała to zrobić? Albo ja. Nasze koty były, są i będą poddawane sterylizacji, ale nie będę latać za dzikunami
- 3 0
-
2023-05-25 16:55
za czasow babci byly inne sposoby na redukcje liczebnosci kociakow
- 13 3
Wszystkie opinie
-
2023-05-25 10:32
ci sami którzy teraz wylewają żale i udają ludzi pełnych empatii głośno domagają się aborcji czy eutanacji (10)
nie rozumiem dlaczego życie dziecka jest mniej warte od życia kocięta. Dla mnie oba istnienia są ważne.
- 20 32
-
2023-05-31 20:13
Az
Czy brak refundacji leków ratujących życie to nie eutanazja?
- 0 0
-
2023-05-31 15:36
Ale w czym problem?
Przecież tzw. eutanazję stosuje się wobec zwierząt. Dlaczego miano by jej nie stosować wobec człowieka który np.sam świadomie deklaruje taką chęć? Bo jest nieuleczalnie chory itp. Przecież Życie jest jednakowe, nieważne jakie szaty nosi. Że niby powinniśmy dbać o własny gatunek? Hipokryzja, niby dlaczego to robić. Ludzie są najgorszym gatunkiem na tej planecie.
- 3 0
-
2023-05-26 09:40
Nie, nie ci sami, to za bzdurne uogólnienie !
Nie domagam się aborcji, mamy 4-kę dzieci, i jesteśmy także obrońcami życia zwierząt
- 1 0
-
2023-05-25 21:33
idz pseudo obrońco życia do szpitali i potrzymaj za ręce kobiety ,które dzieki takim jak ty muszą rodzić dzieci z gwałtu (1)
z twarzą zboczeńców i przestań sobie robić dobrze ,bo o brudne portki dzieci likwidujesz.
- 2 2
-
2023-05-26 05:53
Ale przecież w poolskim prawie karny stoi jak wół:
Dz.U.2022.1575 t.j.Akt obowiązujący
Wersja od: 27 lipca 2022 r.
Art. 4a.
Przerwanie ciąży może być dokonane wyłącznie przez lekarza, w przypadku gdy:
1)ciąża stanowi zagrożenie dla życia lub zdrowia kobiety ciężarnej,
...
3)zachodzi uzasadnione podejrzenie, że ciąża powstała w wyniku czynu zabronionego,- 1 0
-
2023-05-25 22:24
Wasza Godek chciała usunąć z netu zdjęcia przerażająco uszkodzonych płodów genetycznie ,które Polki muszą rodzić ,
ale jej sie nie udało ,zobacz jakie to tragedie ,zerknij jakie cudowne dzieci .,a nie wiadomo czy nocą zaśniesz
- 2 2
-
2023-05-25 12:47
(1)
czy ty myslisz ze ktos kto jest za aborcja i eutanazja uwaza ze dziecko porzucone na smietniku nalezy zabic? myslisz czasem zanim stworzysz te swoje "argumenty"? zupelnie nieporownywalne sprawy. poza tym kazdy zwolennik i niezwolennik aborcji powie ze sterylizacja kotek i aborcja kociąt ktorymi nie bedzie sie mial kto zajac jest wlasciwym wyborem. lecz sie
- 13 2
-
2023-05-25 21:43
on cienko manipuluje ,bo mu cienko za to płacą ,a Ty mając oczywiście rację wkręcasz się w te brednie
- 1 2
-
2023-05-25 21:42
moja koleżanka też była zagorzałym przeciwnikiem eutanazji ,ale jak zachorowała na raka i miała
kolejne i kolejne przerzuty cierpiąc przy tym przerażająco to rodzina musiała mocne siatki wstawić w okna ,bo chciała przez nie wyskoczyć , jak ciebie cierpienie dopadnie to zupełnie inaczej będziesz śpiewać , JP2 też był przeciwnikiem eutanazji ,ale chorobą był juz tak zmęczony ,ze poprosił by przerwano uporczywe leczenie ,a to nic innego jak eutanazja
- 2 3
-
2023-05-25 12:13
co tu ma piernik do wiatraka,
- 11 4
-
2023-05-31 20:07
Brak słów
- 1 0
-
2023-05-31 14:09
Nienawidze ludzi
Doszło do tego, że nie obchodzą mnie zbiórki na chore Julcie i Kacperki. Daję tylko na zwierzęta. Teraz minusujcie.
- 2 1
-
2023-05-25 12:54
(5)
"Argumenty" o tym ze kot jest w stanie wychowac swoje potomstwo itd sa bez sensu. Nigdzie w naturalnym srodowisku nie ma takiej ilosci kotow jak w miescie, gdzie mnoza sie one przez nasza ludzka bezmyslnosc. Gdyby w przyrodzie bylo tyle kotow, to szybko wyczerpalyby caly ten ekosystem z pozywienia i schronienia i by sie stamtad przeniosly gdzie indziej. Nie namnazalyby sie tam, gdzie nic dla nich juz nie ma. A tutaj sa wszedzie ludzkie smieci, resztki pokarmu, ludzie nie sterylizuja i nie kastruja swoich wychodzących kotow, wiec zwierzeta namnazaja sie w nienaturalny sposob. To jest ludzka odpowiedzialnosc zeby to namnazanie przystopowac i zeby zapobiegac takim sytuacjom gdzie kot szuka schronienia w smieciach. No ale ludzie maja jakies chore wymysly ze sterylizacja i kastracja to "krzywdzenie" zwierzat, co gorsza czasem w jakis dziwny sposob wiązą swoje wlasne ego z tym czy ich pies ma jaja (bez komentarza). Pomijajac juz oczywiscie fakt ze te zabiegi drastycznie zmniejszaja ryzyko wystapienia wielu nowotworow i chorob u pupili, ktore to i tak maja mase problemow zdrowotnych przez nasze egoistyczne zachcianki namnazania i tworzenia roznych ras. A jeszcze zeby ktos pomyslal ze moze czas w ogole przestac kupowac zwierzeta z hodowli i tylko adoptowac, to chyba sie zdarzy za jakies 200 lat, bo to nadal do tepego spoleczenstwa nie dochodzi. No nie, ja musze miec kota szarego, a ja psa w ciapki, a ten jeszcze jakiegos innego, bo ladny, bo cos tam. Dobrze ze dzieci sobie nie mozna "wybierac" do koloru oczu i wlosow bo by wszyscy powariowali.
- 14 3
-
2023-05-31 14:08
Koty w śmietniku
Wybierali Niemcy dzieci z kolorami oczu.
- 0 0
-
2023-05-25 14:37
(2)
Z tego jakże długiego wywodu nie wynika jednak, dlaczego dorosły kot nie może zająć się własnym potomstwem. Tak przecież czynią ssaki. Czy ludzie wyręczają w opiece nad młodymi np. wilki, niedźwiedzie czy foki? Gdyby to człowiek zostawił swoje dziecko w wersalce to byłby wyklęty przez wszystkich innych ludzi i nazwany "wyrodną matką" (lub "wyrodnym ojcem", lecz naszemu społeczeństwu jakoś łatwiej w tym kontekście przychodzi pomstować na matkę). Ale jak kotek zostawia własne potomstwo na pastwę losu to winny jest człowiek? Nie przychodzi wam do głowy, że ktoś mógł wyrzucić ten mebel po czym kotek tam po prostu wlazł, lub zostawiła go tam kocia matka? Poza tym zwierzęta, podobnie jak i ludzie, mają prawo się rozmnażać. Oczywiście, lepiej by nas było mniej, ale kto niby ma rozstrzygać o tym, kto ma pozwolenie znaleźć się na tym świecie a kto nie? Kastrowanie kotów tak przez was promowane tak naprawdę sprowadza się do tego, że po prostu nie chcecie, by kot brudził wam mieszkanie znacząc teren (a taka jest po prostu jego natura!) a chcecie go trzymać w domu dla własnej frajdy; to przecież taka żywa, urocza maskotka (nie trzymalibyście tak chętnie zwierzęcia, które nie uważa się za "słodkie"). W jednym zgoda: te hodowle zwierząt powstały właśnie przez to, że jeden chce mieć pieska w paski, drugi kotka w kropki, jeszcze inny łysego ... i tak machina zysku się kręci. Jeden zarabia na sprzedaży zwierząt z hodowli, a inny zaspokaja swoje egoistyczne zachcianki posiadania. Powinno się z tym skończyć jak najszybciej; dom ludzki to nie jest miejsce dla zwierząt. To, że jakaś paniusia chciała mieć kotka w mieszkaniu a potem reszta zaczęła małpować, nie powinno być wyznacznikiem.
- 2 2
-
2023-05-25 21:54
Widać po twoim tekście wypociny wsioka , nic więcej (1)
- 0 1
-
2023-05-25 22:08
Argumentów nie masz? Musisz drugiego obrażać?
- 0 0
-
2023-05-25 21:52
i mądrze napisane , dziękuję
- 0 0
-
2023-05-25 09:38
(3)
Człowiek to najgorsze zwierzę świata
- 49 10
-
2023-05-26 05:44
Zwierząt nie widziałeś, praw Natury nie znasz. (2)
ale przynajmniej fantazjować potrafisz.
- 2 1
-
2023-05-26 09:37
Zwierzęta zabijają, by zjeść, nie z okrucieństwa (1)
- 0 3
-
2023-05-29 15:05
Poczytal o zwierzu zwanym "Ratel miodozerny"
- 0 0
-
2023-05-25 10:20
Opinia wyróżniona
Co ludzie maja w głowach? (13)
Czy nie można zostawić zwierzęcia w schronisku, albo chociaż zostawić gdzieś na dworzu, zawsze jest szansa ze ktoś zauważy, pomoże...A takie cos to ewidentne znęcanie się, sadyzm w czystej postaci! Czy to są ludzie którzy mogą potem normalnie spać?
- 166 8
-
2023-05-25 12:13
(5)
Tu niestety ale jego matka na 99% zawiniła a nie człowiek. To kocica wybrała tak "bezpieczne" schronienie.
Sam 3 lata temu znalazłem takiego kociaka zostawionego na cały dzień. Miejsce podobnie bezpieczne - gorąco jak w piekarniku (było wtedy +30 w cieniu) a on był w rozgrzanej puszcze na dachu. Dobrze że koło 10 usłyszałem piski i myśląc że to pisklak chciałem pokazać gniazdo dzieciom. Gniazda nie było ale pisk był więc szukając znalazłem go tam ledwo żywego. Matka wróciła po 19, ale widząc że ja trzymam maluszka uciekła i nigdy już nie wróciła.
Więc oburzenie tak ale na kocice.- 25 3
-
2023-05-25 22:04
w bezdomności nie rodzą się koty takiego koloru (1)
- 1 8
-
2023-05-29 15:02
Rasista!
- 0 0
-
2023-05-26 09:32
Zanim mebel wyrzucę, sparwdzam go dokładnie (2)
Co za bzdura, że można wyrzucić kanapę z kotem, ewidentnie celowe działanie
- 8 3
-
2023-05-26 09:54
(1)
Nie może do ciebie dotrzeć, że ktoś zapewne najpierw mebel wyrzucił, a potem po prostu jakiś kot tam wlazł? Myślisz, że kot wie, że ta wersalka to śmieć i dlatego nie można tam wchodzić?
- 5 1
-
2023-05-27 11:13
On nie wie i nawet nie bierze tego pod uwagę.... Ogląda od rana do wieczora TVNiemcy, a tam mówią niemożliwe, oni kłamią ;P
Ale prawda jest taka, że dzikie koty szukają takich miejsc, gdzie deszcz nie pada, jest ciepło a taka kanapa bardzo często może leżeć nawet wiele, wiele dni pod np. wiatą śmietnikową zanim służby ją zabiorą i to wystarczy aby matka w takim miejscu urodziła albo przeniosła z innego miejsca !!! Ps. A dla zwyroli którzy wyrzucają albo co gorsza maltretują zwierzęta jak największe kary !!!!!
- 2 2
-
2023-05-25 16:31
Zbiorą to co posiali (1)
- 3 0
-
2023-05-26 17:27
Oby
- 0 0
-
2023-05-25 12:27
(4)
jako osoba, która wychowała się na wsi mogę powiedzieć jedynie, że bardziej prawdopodobne jest, że zanim przyjedzie śmieciarka po stare meble - dzikie kotki chowają swoje kocięta m.in. w tapczanach. Kto ma kota ten wie o tym doskonale. Jak ma się małego kota domowego to też za "dzieciaka" ulubioną skrytką takiego kociaka jest tapczan!
- 27 3
-
2023-05-25 16:32
A na wsi nie ma nikogo mądrego myślącego, ze kotkę trzeba wysterylizować? (3)
- 9 4
-
2023-05-26 11:54
a kto ma te dzikie koty łapać i sterylizować? To chyba w gestii gminy a nie mieszkańców. Nie mam co robić tylko łapać dzikie koty i jeszcze płacić za weterynarza. Na wsiach sterylizuje się tylko koty "domowe". Dzikusy się rozmnażają jak chcą. Zresztą w mieście tak samo. Poza tym spróbuj złapać dzikiego kota - ja próbowałam jak byłam nastolatką żeby je "uratować". To jest sprytne dzikie zwierze i to nie rola mieszkańców by je próbować łapać.
- 1 0
-
2023-05-25 22:05
na wsi kotów się nie sterylizuje (1)
- 4 4
-
2023-05-26 05:36
Mieszczuch tego nigdy nie zrozumie
- 3 1
-
2023-05-29 03:16
Przecież dzikie kotki właśnie rodzą po "marcowaniu"... (1)
i rodzą w "bezpiecznych" miejscach, czyli na śmietnikach. Przyjeżdża śmieciarka, dzika kotka ucieka, a niedawno urodzony kociak zostaje.
Po prostu teraz jest sezon na kocie porody, a koty uwielbiają śmietniki, bo tam jest jedzenie oraz suche, ciepłe schronienie w wyrzuconych meblach.- 3 3
-
2023-05-29 10:11
Kotki nie cierpią altan śmietnikowych, jest za głośno, co chwilę wrzucane szkło, śmieciarki, zbieracze trzaskający puszkami
- 0 0
-
2023-05-28 08:48
Co za zwyrodnialcy, na pewno katolicy
- 2 0
-
2023-05-27 10:10
Też kiedyś usłyszałam miauczenie ze śmietnika. Ktoś wyrzucił w kartonie 2 małe kotki... Odratowane, dożyły sobie w spokoju do starości. Nie potrafię zrozumieć, co ludźmi kieruje, żeby tak postąpić.
- 3 0
-
2023-05-27 08:01
S.cierwa
wygladem tylko przypominajace czlowieka
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.