Porzucenie psa pod centrum handlowym
29 czerwca 2022
(275 opinii)
Nasza czytelniczka twierdzi, że ktoś postrzelił we wtorek jej psa. Do zdarzenia doszło w lasku przy osiedlu Moniuszki w Gdyni . Zwierzę po opatrzeniu i zszyciu rany wraca do zdrowia.
29 czerwca 2022
(275 opinii)
25 czerwca 2022
(18 opinii)
24 czerwca 2022
(26 opinii)
2017-08-17 06:03
Dlaczego puszczają psy bez smyczy i kaganca???
2017-08-17 06:18
Jak się komuś nie podoba brak kagańcaniech nech zgłosi to odpowiednim służbom.
2017-08-17 10:47
puszczanie psa bez smyczy to wykroczenie (o ile nie jest to z dala od skupisk ludzkich), strzelanie do niego to przestępstwo. Dopiero jak pies ugryzie mamy do czynienia z przestępstwem.
2017-08-17 11:00
2017-08-17 17:16
nie można puszczać! na własnej posesji sobie możesz puścić bez kagańca lub smyczy. strzelanie do psów to dno! - ale właściciele potrafią podnieść ciśnienie wariatom, i tak to się kończy - trutki, strzały do najmniej winnych w tym całym procesie, czyli zwierzaków - bo co one winne, że ich właściciel to cham albo d*pek. sprzątajcie kupy, miecie psa na smyczy lub kagańcu - czy to tak wiele?!
żeby było jasne - sam mam psy i jestem po ich stronie.
2017-08-17 19:38
uważaj bo ty podniesiesz komus cisnienie i co wtedy? wtedy będzie płacz więc po co ten durny tekst, czy ma on tłumaczyc tego debila z bronią?
2017-08-18 11:59
pretensjonalnego debila z psem co zna prawa ale obowiązków już nie, miej pretensje do psairzy o ich obowiązki to cie ukamienują . co to za środowisko patologiczne ? won mieszkać w chlewie skoro tak lubicie widok g*wna i wam nie przeszkadza - taka bajka - paweł i gaweł się przypomina
2017-09-19 09:13
jestem za całkowitym zakazem trzymania zwierząt w mieście- głównie za sprawą patologicznych debili którzy swoimi zwierzętami uprzykrzają życie innym ludziom. Czysty egoizm bo ani tym zwierzętom nie jest dobrze w ciasnych klitkach w blokowiskach ani sąsiadom, którzy cały dzień muszą słuchać tego ujadania, ani wreszcie tym wszystkim którzy kiedykolwiek musieli czyścić buty z psiego g*wna. Tylko samolubnym posiadaczom kundli. Przyjedzie taki słoik do miasta i zabierze ze sobą swego przyjaciela z budy. Bo on CHCE posiadać psa i tylko to się liczy.
2017-08-17 06:20
Ale by go zarąbiście ochroniła tą smyczą i kagańcem od postrzału!zacznij myśleć ,zanim coś napiszesz
2017-08-17 06:57
z klapką na defekację.
2017-08-17 07:46
2017-08-17 08:39
Bez trudu można określić czy pies jest z właścicielem, czy jest "dziki", czy to domowy pupil. Bywały przypadki, że myśliwi strzelali do psa, który był kilka metrów od właściciela.
2017-08-17 10:25
Skąd takie teorie? Konkrety a nie zasłyszane bzdury bo nie ma czegoś takiego jak prawo myśliwskie. Jest prawo łowieckie, które nigdzie nie reguluje strzelania myśliwych do psa!
2017-08-17 12:26
2017-08-17 17:21
zgodnie z Ustawą o Lasach - Kodeks wykroczeń, art. 166
ludzie prawa nie znają, a potem forsują swoje wymysły innym
2017-08-17 23:49
2017-08-17 10:32
Smycz i kaganiec nie mają chronić psa ale jest to ochrona ludzi. Bo każdy pies to zwierzę które kieruję się instynktem a nie rozumiem.
KAŻDY PIES POWINIEN MIEĆ KAGANIEC i SMYCZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2017-08-17 11:16
A jest w artykule informacja że był bez kagańca?
2017-08-17 16:57
2017-08-17 20:11
2017-08-17 20:12
2017-08-18 12:16
bo pewnie by nikt nie strzelał
2017-08-17 06:20
Ludziom kagańce trzeba zakładać
2017-08-17 06:36
2017-08-17 08:05
nie widzę informacji, że pies był puszczony luzem ...
2017-08-17 09:43
bo to las, dlatego bez smyczy
2017-08-17 14:29
A jakby był w kagańcu .... to nie zostałby trafiony ? :-DDDDDD
2017-08-17 19:27
2017-08-18 07:32
ciągle te same derdymały dlaczego nie miało smyczy i kagańca ..... ludziom bardziej by się przydał ten kaganiec i smycz niżeli psom ...pies musi mieć wybieg a potem na smycz i do domu ... pies ufniejszy ,inteligentniejszy od dzisiejszych ludzisków itd itd
2017-08-18 08:39
Pies to największy szkodnik w lesie. Las jest domem lisów, zajęcy, ptaków, a nie psów!!!
2017-08-18 09:28
Czemu puszczasz bachora samego?
2017-08-17 06:05
smyczkę byś pieska wzięła i pewnie wszyscy byliby szczęśliwi
2017-08-17 07:19
Dokładnie, mi ostatnio wpadł pies pod samochód. Na szczęście nic się nie stało, ale nie wiele brakowało. Był to mały rasowy piesek. Właściciel wrócił pod blok z jednym a drugi po chwili pojawił się na drodze przejazdowej pod blokiem.
2017-08-17 08:26
dobrze że wpadł pod zaparkowany
2017-08-17 11:00
nie mogę znaleźć nigdzie informacji że ten pies nie był na smyczy
2017-08-17 18:02
to jeszcze bym zrozumiał,ale do Psa strzelać ? Cebulandia .
2017-08-18 12:02
Cebulak to jak się uprze to owczarka na 24 metrach trzyma ... bo może i co mu zrobisz
2017-08-18 10:56
dziwne , że tak właścicieli bolą obowiązki związane z posiadaniem psa - obowiązki to obowiązki - trzeba mieć tego świadomość , kupę posprzątać , psa na smyczy prowadzić , jak sobie zrobiłeś czlonka rodziny ze zwierzęcia to sam postaraj się nie zezwierzęcieć w myśl zasady z kim się zadajesz ... oczipują wam psy wprowadzą rejestr i podatki i wówczas bedzioe spokój , a psy wolno biegające nadają się do odstrzału bo nie iwadomo czy wściekłe , chore czy agresywne
2017-08-17 06:10
Bardzo często jest analogia między właścicielem a psem! Z tą operacją to lekka przesada, psiakowi nic nie jest. Co teraz sztab policji ma nad tym pracować:)??
2017-08-17 06:15
Za chwilę ten sam zwyrodnialec stwierdzi, że teraz fajnie będzie strzelić taką kulką do człowieka.
2017-08-17 06:20
Sprawa dotyczy PSA, który odczuwa ból i cierpienie tak jak człowiek. Jak strzeli do człowieka będziemy pisali o człowieku.
2017-08-17 07:16
2017-08-17 08:29
W ciebie trzeba strzelic
2017-08-17 08:41
Piesek powiedział pani że on nie gryzie i może chodzić bez smyczy i kaganca.
2017-08-17 09:28
2017-08-17 13:50
Proponuję żeby następnym razem strzelił do Ciebie , taki jesteś miły i spokojny
2017-08-17 18:19
ty głąbie
2017-08-17 06:12
Jakaś ściema
2017-08-17 06:20
Dokładnie. Poza tym z wiatrówki na kulki to z jakiej odległości trzeba strzelać, żeby było do szycia? Kilka metrów?
2017-08-17 06:54
Psiara ma jakieś urojenia,powinni ją na obserwację zawieźć.Dobrze,że nie z katapulty strzelali.
2017-08-17 08:18
coś tu śmierdzi i nie jest to pies. Ja bym sprawdził czy pani Aurelia albo jej synek się nad psem nie znęcają.
2017-08-17 09:43
Huk z wiatrówki, raczej z d*py psiary.
2017-08-17 16:59
otóż zapewniam cię, że jest huk po wystrzale z wiatrówki, ale nie takiej jak strzelało się do kwiatka na wesołym miasteczku. Dziś wiatrówki mają większy zasięg i jest huk. Jak przychodzą psy do mojej suki to bez śrutu samym hukiem odganiam i na jakiś czas skutkuje.
2017-08-17 17:47
to trzeba mieć pozwolenie?
2017-08-17 20:16
ale śrut zostałby w takiej sytuacji w ranie
2017-08-17 20:41
2017-08-17 21:47
Taka "wiatrówka" jest w stanie skruszyć betonowy blok i poluje się nimi na jelenie, więc jakby pies z takiej wyłapał to by nic z niego nie zostało. Poza tym to jest bardzo droga broń i wątpię aby jakiegoś brudasa z Gdyni było na nią stać
2017-08-17 11:08
to by wiele wyjaśniło
2017-08-17 14:41
Julian Tuwim: Nazwać kogoś idiota to nie obraza, to diagnoza.
2017-08-17 15:35
2017-08-17 06:12
o ile nie wynika to z zagrożenia życia to nie ma dla niego wytłumaczenia.
Inna sprawa - pani wypuściła psa ze smyczy....
2017-08-17 06:23
A inni puszczają wolno "bez smyczy" bachory,które śmiecą i hałasują-też usprawiedliwia strzelanie?
2017-08-17 06:33
Czy ja napisałem, że to usprawiedliwia strzelanie?! Po prostu nie wolno spuszczać psów i tyle.
Porównanie dzieci do psów, z całym szacunkiem dla tych ostatnich (sam od wielu lat mam psy) tylko podkreśla twój poziom i stanowi usprawiedliwienia dla braku umiejętności czytania ze zrozumieniem.
2017-08-17 08:21
szkoda tłumaczenia takim imbecylom...
2017-08-17 08:30
2017-08-17 22:27
Pies jest lepszy niż dzieci więc bez sensu porównanie
2017-08-18 11:08
impotent czy strzelasz ślepakami ? żalmi ciebie - musiałeś mieć strasznie w domu skoro pies ci bliższy niż człowiek
2017-08-17 06:37
2017-08-17 15:44
a one śmiecą, hałasują. Do nich też byś strzelał?
2017-08-18 11:08
on kozie z pod ogona wylazł .. daj mu spokój
2017-08-17 07:39
Ale kim a raczej czym trzeba byc by strzelać. Bestie w ludzkiej skórze.
2017-08-18 11:11
powiem tak , notorycznie były Zomowiec wyprowadza psa pod mój balkon - prosilem by posprzątał g*wno , bo ani to zdobi ani to pachnie - usłyszałem 8 słów które zna , w tym 6 przekleństw, zwracałem mu uwagę 8 razy prośbą , groźbą SM itd , nic nie działa , więc zostaje tylko zastrzelić mu psa ... szkoda że pies ma głupiego właściciela , widz ę po psich oczach , że mu wstyd za pana i jakby mógł to sam po sobie by sprzątał, WNIOSEK jeden - nie jeden pies jest mądrzejszy niż jego właściciel , no ale pies pana nie wybiera
2017-08-17 06:32
Ktoś po prostu ma już dość ujadających kundli przywiązanych pod sklepem gdy pańcia robi zakupy.
2017-08-17 09:30
Czyli analogicznie, jak mam dość bachorów drących japy całymi dniami to też powinnam do nich strzelać?
2017-08-18 11:13
a ciebie w piwnicy trzymali , czy z kapusty jesteś , sam sr*łeś pod siebie i już zapomniałeś ?
2017-08-17 09:30
na wieś wrócisz
2017-08-18 11:15
albo zakompleksieni impotenci co drzewo posadzili , dom zbudowali a syna jak nie było tak ni ma ... wiesz co psa se kup jak nie możesz mieć dzieci , wyliżesz mu fytro na noc i będzie prawie jak rodzina :)
2017-08-17 10:21
Dlatego wolę koty - nie szczekają jak poj......e
2017-08-17 06:34
Zastanawiam się, co ma w głowie ten,który pisze komentarze typu "pewnie był bez smyczy itd.Jakie znajduje połączenie -brak smyczy-wolno strzelać???!! Może policja powinna też zainteresować sie komentarzami pod artykułem.
Mam nadzieję, że znajdą tego bandziora,co strzelał,a Pani bardzo współczuję i proszę
pogłaskać ode mnie psiaka.
2017-08-17 06:38
2017-08-17 07:21
nie rozumiem ludzi ktorzy oburzja sie gdy ktos pisze o smyczy i kagancu. proponuje pani psychiatrę
2017-08-17 09:07
2017-08-17 07:41
2017-08-17 07:48
zastrzelić psa który biega luzem
2017-08-17 09:08
2017-08-17 12:29
jeśli pies wykazuje objawy zdziczenia. Pies domowy z obrożą się nie kwalifikuje.
2017-08-17 12:36
2017-08-17 22:28
2017-08-17 08:09
pies bez smyczy wleciał na linię strzału jakiemuś dzieciakowi z procą? Może nikt do niego wcale celowo nie strzelał?
Mnie tam najbardziej zastanawia ten huk. Każda broń w której ubocznym elektem strzału jest huk zabiłaby psa. A z całą pewnością pozostawiła, łatwe do identyfikacji, odłamki pocisku...
w pierwszej kolejności należałoby sprawdzić właścicielkę i jej synka bo ta historia się kupy nie trzyma.
2017-08-17 08:13
2017-08-17 08:24
strzelające duża kulą przy zachowaniu energii kinetycznej mniejszej lub podobnej do wiatrówki średniej klasy. Żeby coś takiego przebiło się przez sierść i raniło skórę to strzał musiałby zostać oddany z 3 metrów. Pani nikogo nie widziała skradającego się do psa tylko usłyszała huk i zobaczyła,że pies został raniony. Do tego uparcie kieruje podejrzenia na asg... Mi się ta historia kupy nie trzyma i tyle.
2017-08-17 09:51
za nieumyśłne spowodowanie obrażeń też są konsekwencje
2017-08-17 22:28
W oko np
2017-08-17 12:33
Takie jest połączenie, że kundle biegają za dziećmi, dorosłymi, podbiegają i nie wiadomo co chcą zrobić. A wołanie paniusi w stylu "on nic nie zrobi, tylko powącha" to już mnie do szału doprowadza. Dziecko w szoku i płacze, bo biegnie kundel szczekając, a ta idiotka macha i "proszę spokojnie, on nie gryzie"
Kundla trzymać na smyczy i co najważniejsze, zbierać po nim kupy. A policja to powinna się zainteresować, czy wszystkie psy są szczepione i czy chodzą w kagańcu albo na smyczy.
Psie zapalenie mózgu macie ludzie, cholerni ślepi psiarze. Tak trudno zrozumieć, że ktoś może nie życzyć sobie, żeby wasz kochany psiunio podbiegał, wąchał, szczekał, skakał i brudził?
2017-08-17 12:54
które tylko dla was są urocze, podbiegają, drą japę, zaczepiają, skaczą, łapą za ubranie, brudzą, śmierdzą.
2017-08-17 13:05
2017-08-17 15:45
to musisz kochać dzieci
dobrze wiedzieć
mnie moi rodzice umieli opanować w miejscach publicznych i nikomu d*py nie zawracałem
2017-08-18 12:05
razili prądem czy chofzilęś na łańcuchu - skąd się biorą tacy debile , stary wszystkie urazy i twoje poglądy to naleciałości z okresu dorastania i efekt wychowania przez rodziców , może twój pół psi umysł to ogarnie , i nie szrz farmazonów o wyższości psa nad dzieckiem - powiedz mi kiedy Twój pies ma zamiar kupić mieszkanie , wyprowadzi się i będzie Cie odwiedzał z wnukami na starość ?
2017-08-18 14:02
Nie napisałem o wyższości psa nad dzieckiem, szkoda że nie umiesz czytać
Czyli dziecko jest więcej warte niż pies bo sobie kupi mieszkanie wyprowadzi i będzie odwiedzać z wnukami? xD
Fajne masz podejście do rozmnażania, bardzo nie-egoistyczne- tylko szklanki wody na łożu śmierci zabrakło... dzieci sie rodzi dla siebie żeby ci się nie nudziło?
Ciekawe co się dzieje, jak dziecko nie jest zaradne, potrzebuje pieniędzy, ew nie interesuje się tobą na starość xD
Ja jestem na tyle interesującym człowiekiem, ze wystarczy mi żona i pies do szczęścia.
Jak chcesz mieć służacych i zabawiaczy na starość, to bierz sobie śmiało dzieci z sierocińca, widac nie wszyscy tak myślą jak ty
2017-08-17 13:57
2017-08-17 15:44
ja jestem germofobem i swojego psa kąpię częściej niż niejeden swoje g*wniaki. Mam kochać wszystkie dzieci bo byłem dzieckiem? A psów się bać bo nie byłem psem? Logika 100%.
2017-08-17 16:28
Psy podbiegają do obcych częściej niż dzieci, nie uważasz? Poza tym co to za bezsensowne argumenty... pies jest na dalekim, drugim planie. Należy go pilnować i basta. Jak twój york, czy doberman do mnie podbiegnie, to obronię się gazem. Ciekawe komu rację przyzna policja.
2017-09-19 09:20
dziecko to człowiek. I to powinno zakończyć dyskusję dla każdego człowieka posiadającego odrobinę honoru i moralności. Chyba, że zezwierzęcenie postąpiło już tak daleko, że psiarze istotowo bardziej utożsamiają się z własnymi czworonogami.
2017-08-17 15:45
to owszem, ostatnio rzucali kamieniami w autobus to się bałam wysiąść
2017-08-18 14:02
Nie wszyscy podzielają fetysz dzieci
2017-08-17 16:32
A potem się dziwicie, że jakiś sadysta męczy zwierzęta. Może to sie bierze własnie z takiej traumy?
2017-08-17 22:30
Tylko mentalne wsiuny mają taki stosunek do zwierząt. Twój tata pijak pewnie trzymał psa na łańcuchu i go bil po pijaku i się z tym obyles
2017-08-18 11:38
Uważaj matole, bo ciebie zaraz wezmę na łańcuch i będę bił aż zmądrzejesz.
2017-08-17 06:46
no i dobrze, że się boi spacerów. niech sr* i szcz* tej pani w domu.
2017-08-17 08:45
Aty rób to samo i aportuj jak żreć będziesz chciał-jak wyjdziesz to sobie strzel w łeb.
2017-08-18 10:57
z psem się porównywać ... masz klase , nie wiem komu twoja mama dawała ale u mnie psa w rodzinie nie było, pewnie też narobisz w kiblu i idziesz dalej jak pies ? czy kumplowi na dzień dobry klejnoty obwąc***esz ?
2017-08-17 11:40
Ty masz nas* w głowie.
2017-08-17 13:37
Ty skończony idioto. Żal komentować. Mi z kolei przeszkadzają bachory i ich Mamusie, które nie umieją nad dzieciarem zapanować i to oznacza, że ktos ma do nich strzelać albo maja zostawac w domu z dzieciarami?
2017-08-17 15:02
hehe,uważaj żeby ktoś twojemu dzieciakowi nie wpakował kuleczki w oczodoły,bo też ktoś może uznać że jest za głośne:-):-)
2017-08-17 20:33
No bravo jaka błyskotliwość i inteligencja!!!
2017-08-17 23:11
Wstydził byś się. Żeby ktoś Tobie nie nasr*ł głupia kurko
2017-08-17 06:48
Ale od ASG to wy się odp...
2017-08-17 06:59
jak pod tym artykułem. psychole, leczcie się na nogi bo na głowę już dawno za późno :/
2017-08-17 07:50
nie pochwalam strzelania przez myśliwych do psów ale takie jest prawo jak się nie podoba to napiszcie do PIS żeby zmienili
2017-08-17 12:31
i też ci powiemy, że trzeba go było pilnować
2017-09-19 09:24
przypominam, że nawoływanie do popełnienia przestępstwa jest ścigane z urzędu
2017-08-18 07:40
Ty a moze pies nasr*ł, a ona nie posprzątała po nim?
2017-08-18 08:19
po drugie - z tematem nasr.nia widać masz dużo wspólnego - np. nasr,.ne w głowie, jeśli dla ciebie jest to powód żeby krzywdzić zwierzę.
2017-08-18 11:43
Słuchaj kmiocie. Wypad wraz ze swoimi kundlami za miasto i wtedy je puszczaj wolno, wiejski Panie. A w mieście masz trzymać kundle na smyczy albo w kagańcu, sprzątac po nich gów.na i nie zakłócac spokoju. Na szczęście prawo chroni normalnych ludzi przed takimi kretynami jak TY. Aż strach pomyśleć, że takie zj.by mają prawa wyborcze.
2017-08-18 14:20
myślenie nie boli, polecam kiedyś spróbować
2017-08-18 14:03
pozdro dla kumatych
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.